förlåt adiam , men jag blev så himla sjuk ! D:

SERIÖST SERIÖST SERIÖST ?
när ngt roligt ska hända blir man såklart sjuk , igår i skolan vart jag o berfin typ sjuka , o det var matte sista lektionen o det var sjukt besvärligt ! D:
jag skulle vara med den underbaraste adiam , men då blev jag sjuk , fan hatar det ! 
oooooooo imorgon om jag blir frisk ska jag vara med adiam o gå på discot o sen soooooova med aaadiam ! 
men jag kanske inte blir frisk ! 
okej nu ber vi tsm om att jag ska bli frisk tills imorgon! 
KÄRA GUD GÖR SÅ NORA BLIR FRISK TILLS IMORGON ! 
så nu håller vi tummarna för gud (y)
jag älskar dig lucas palm (L)
jag saknar dig otroligt mkt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0