JAG SER DET SNÖAR JAG SER DET SNÖAR..

idag kom först snön i katrineholm, wii! När det är 10 månader för mig och lucas detsutom, ännu bättre! Dagen: Skola som vanligt, det hände ingenting speciellt! Bara att jag mådde as illa och höll på att spy på kören fast det var bara för jag var så nervös till provet alltså jag blir så huh :/. Ah, efter skolan drog man direkt till biblioteket med linnea,fabian,jesper och ebba för vi skulle lämna tillbaks böckerna som vi lånade en dag i skolan ._. Fett kallt att gå ner dit och tillbaks hem, usch! Då hade inte snön kommit än, odå var det as halt och massa på gatorna! När jag var hemma ringde fiona mig eftersom vi skulle vara, jag mötte upp henne vid ica klockan halv 5 sen skulle vi köpa non stop för ebba och jag skulle dekorera (stavning) vårt pepparkakshus ,awesome! Ah, vi drog hem till mig sen och flummade massa , och tog massa bilder som jag får ladda upp imorgon får nu hinner jag inte.. sen skulle hon dra vid halv 7, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0