chill med berfin


mjo, väldigt seriös bild c: Iaf, just nu är jag med berfin och vi gör inget speciellt.. vi var nyss ute och gjorde en film, som jag ska redigera ikväll. Älskar verkligen snön, man kan göra massa awesome med den heh! Ah, hon följde med mig hem efter skolan. Okej det var ingen vanlig skoldag, det var en frilufts dag jag valde bad och zumba, haha shit vad zumba var kul fast det verkar typ as tråkigt?.  Men det var grymt, ohyeah! Imorgon är det julpysseldag och då valde jag smycketillverkning så man ska alltså tillverka smycken heeeeeeh ah c: . Glöm inte bort tävlingen http://nnorawettergren.blogg.se/2011/december/tavlig-veckans-blogg.html#comment ! Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Blev i desperat behov av glass när jag såg er header.

När får du jullov? :)



Snö?! Du bor inte i Stockholm va? :O

2011-12-20 @ 17:25:34
URL: http://juliflickan.blogg.se/
Postat av: aalicebossa

mina superfina flickor! :D <3

2011-12-20 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0