AWESOME DAG.

Kom hem från duveholms hallen för nån timme sedan. Jag bowlade med lucas,alexander,filip,ebba och clara . Riktigt kul faktiskt! Den som stod i kassan har vart min förra granne så vi fick rabatt när det var disco bowling, skulle kosta 50kr var för 2 omgångar. Men vi behövde bara betala 25 var, awesome!
Dagen: Vaknade vid 10 och slappa vid datan och åt frukost osånt till typ 12. Sen bytte jag om för jag skulle dra till pappa vid 1, så då hämta han ebba och mig vid 1 odå drog vi till pappa och laga mat. Fisk potatis och remoladsås (stavning). Sen drog jag och ebba till alice, och vi typ flumma massa tills lucas,alexander och filip kom. Då flumma vi massa, alexander drog ner mig på golvet så jag gjorde krokben på han, haha! Sen drog vi ner och körde pingis och flummade massa och typ gjorde hockeyhögen och massa i typ 2 timmar. Sen drog killarna för de skulle bowla. Och jag åt hos alice , det blev våfflor mums! Osen drog ebba clara och jag ner och bowlade med de. Sen drog vi hem och nu sitter jag här och ska cama med lucas,alexander och filip. Kram!
BILD I REPRIIIIIIIIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0