VAD SKA JAG HA FÖR ROLIGT PÅ BLOGGEN?

hejhej!
just nu har man berfin hos sig, som jag ska sova hos :d
o ebba o berfin håller typ på att göra ngn film eller ja över som jag ska filma lite senare , hehe (A)
o idag ska jag äta på sibylla, för er som ville veta xd
aa, o jag undrar om ni vill att jag ska typ ha ngn tävling, eller så på bloggen så det blir roligare att läsa eller så,
så jag vill gärna att ni kommenterar vad ni tycker jag ska börja med eller så!

alice fötter , har typ inga bilder på pappas data, o den var suddig också men men duger!
pussssssss

Kommentarer
Postat av: Wiiilma :D

Du kan videoblogga ibalnd ? :D <3

eller dagens outfit eller nåt ;p <3

2011-08-29 @ 16:32:48
URL: http://wilmayah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0