SJUKHUSPARKEN O BACKAVALLEN

tjaaaaaaaaau.
har precis tagit mig en skön dusch!
o jag har ju träffat fionaaaaaaaa, yaaaa vi var i sjukhusparken o prata lite!
osen gick vi till tummen i sjukhusparken o hade det riktigt flumm!
osen börja vi dra oss till backavallen för där skulle vi vara på en madrass men tydligen gick det inte,
för folk hade friidrott där.. oså men men man träffade iaf theresé där! ;p
sen drog vi oss hemmåt, eller fiona skulle till linnea , sen tog jag en skön dusch!
o imorgon ska jag klippa mig , gaaaah.. vill inte, kommer bli jätte kort ju! D:
o nu ska jag äta lite havregrynsgröt o äpplemos , usch det låter inte så jätte gott men det är det!
o en till sak när jag o fiona skulle åka till backavallen så var det några tjejer som typ öppna fönstret o skrek ngt som vi inte hörde o vinka o massa o vi typ bah: eeeeeehm..vilka är det där? o massa sånt..sen drog vi xd
hade ingen annan bild men men morrrrris sötis :*
o han har inte röda ögon så alla vet!
vill att ni ska bli bättre på att kommentera, !
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Wiiilma :D

OMG! din kanin ser exakt ut som min förra kanin xd <33

2011-08-18 @ 11:35:40
URL: http://wilmayah.blogg.se/
Postat av: Ellen Nilsson

2011-08-20 @ 13:50:36
Postat av: Ellen Nilsson

Jag saknar er enormt mycket!

Men vad heter ebbas blogg, det står bara att bloggen inte finns när jag försöker:(

PUSS ! :*

2011-08-20 @ 13:53:02
URL: http://ellennilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0