STAN O BIBLIOTEKET

hejhej!
har precis moffat i mig en mars glass, jummie (Y)
o idag har jag vart med fiona,linnea,ebba o moa!
vi har vart på stan o vart på biblioteket o låna böcker, odå kom det en liten tjej till oss o ba sparka på stolarna vi satt på o sen börja hon dra oss i håret :o (?)
o säga bajskorvar till oss o massa.. o hennes föräldrar sa inget,?
men men.. sen drog jag hem , o jag o ebba åt!
o imorgon drar jag till norrköping med wilmah, fett awesome, det blir att shoppa , fast vi ska åka redan vid halv 10.. så ingen sovmorgon om man säger så xd
pusssssss

Kommentarer
Postat av: emma :)

hehe du ba wtf när jag kom xd <33

2011-08-18 @ 22:21:55
URL: http://wilmasflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0