SHOPPAT PÅ INGELSTA

tjaaaaaaaaaaaaa.
just nu sitter jag ute på balkongen med ebbas data, för min funka inte :/
o ska snart in o krypa ner i mitt täcke o spela lite spel på tv:n, som vi har köpt idag med pappa o ebba, myspys!
o idag har jag vart på ingelsta o shoppat massa.. jenas(blåa) , munkjacka(ljusrosa), tröja(svart med rosa text), tröja(svart med vit text), gympapåse(svart), anteckningsbok(svart med blåa siffror typ)
aa det var typ det, o sen åt vi typ lite china mat.. o jag var as hungrig o jag åt typ mindre än halva.. :o
men men.. nu ska in o mysa lite gran med pappa o ebba!
har typ ingen bild på ebbas data, sorry .. ajuste det kommer bilder på det jag har köpt imorgon!
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0