förlåt för dålig uppdatering + ett halvår på fredag♥

hejhej!
förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag D:
för jag var o plocka blåbär med mamma mormor o ebba, o sen bada jag i mammas kusins pool, o sen drog jag ner till stranden med mamma o ebba, o aa sen kom jag hem nu..!
o på fredag är det ett halvår för mig o lucas..!
o ellen kommer också, underbart! ♥
aw.. sötis :*
saknar dig grymt mke.. vi har inte träffats på en månad D:
för jag har varit på semester o du har varit på semester :(
men du ska veta att jag älskar dig.<3
nu ska jag nog spela krocket eller någe..skriver kanske mer ikväll för vi ska hem till kära katrineholm då, så vi får se!
aja.. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0