lärde mig flickis :D

hejhej,
jag vet att jag inte har bloggat på läääääääänge
men jag har inte orkat, hehe.
aja jag kan berätta lite om igår
fredag: Skolaaaaaa! efter skolan följde lucas med mig hem, o när vi var hemma åt vi mellis o melliset var: bullar o saft :D
sen hoppa vi studsmatta o sen ringde linnea att det kunde ta ett tag att hon kom(ebba skulle vara med henne)
föööööööööör  hon hade skärt sig själv asso hon hade ingen osthyvel för hon skulle skära ost så då tog en en kniv o det var ju så lyyyyyyckat o det bara forssa blod ssa hon vi ba: OMG VI KOMMER DIREKT!
o efter en minut var vi där o gud vad det forssa blod på hennes händerna asso jag kunde knappt titta :o
o sen hade hon skärt sig djupt inne i skinnet!
vi sprang till grannen o frågade om plåster o såklart hade de det så då plåstra de om hennes hand sen gick vi till linnea igen o prata lite med antonio,calle o simon AHAHHA o när vi hade pratat med de ett tag så ringer fiona o de pratar lite o så sen säger fiona: DET ÄR BARA 10 MIN KVAR TILLS TRÄNINGEN!
linnea: VA ? NEJ OFTA , JAG HAR INTE BYTT OM ETT DUGG :'o
o sen drog jag o lucas hem till mig o hoppa studsmatta o så sa han: tänk om man kunde göra rundat bakot
då testade jag flera gånger o det gick :D
o sen filmade vi o det såg ut som en sne flickis o lucas ba om du bara tar i handlederna rakt så gör du flickis!
jag ba: aaaaa oki jag testar!
*ebba kommer*
OMG DU KAN JU NÄSTAN FLICKIS :'o
jag: VA OFTA?!
o sen testar jag o där gjorde jag, oooooooo gud vad glad jag blev :DDDDDDD
o sen gjorde jag flickis om o om o om o om igen! :D
sen skulle lucas hem.
sen kom linnea o jag ba: Jag kan flickis :D
hon ba: va?
o sen kolla hon o sen blev hon avundsjuk o sen ville hon också kunna det så jag förstökte lära henne som jag lärde mig flickis fast det gick inte så bra D:
o sen gick vi till linnea o hopppa studsmatta hehe, o sne drog vi hem vid 21:00
det var min dag igår
o nu ska jag se om jag kan flickis hehe :D
hejdå pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0