har inte bloggat på länge, i know :3

Hejhej,
jag har inte bloggat på länge i know, men jag tänkte att jag skulle skriva lite om igår .
fredag: Jag vaknade av att linnea petade på mig i lucas hus, jag var aaaas trött o varm .
Sen vaknade ebba o då skratta vi as mke.. vet inte varför ?
Aaaaaa men sen gick vi ner o åt frukost o klockan var typ 12 då o sen när vi gick upp ringde det i ebbas mobil o det var calle som sa att de var utanför lucas hus o vi höll på att dö för vi var ju inte klara o då kollade vi ut i fönstret o såklart var det där! :O
så vi gjorde oss i ordning som vinden o sen sprang vi ner o hoppa studsmatta, (A)
sen gick vi ner till backavallen o spela fotboll o det var jätte kul :DDDDDDD hoooooost!
lite senare skulle de hem så då gick vi också hem o hoppa studsmatta o sen åt vi willys pizza o som efterätt fick vi en vanlijmunk :D
lite senare typ hoppa vi studsmatta igen , jag vet vi nöööördar studsmattooooor just nu -.-
sen bestämde vi att vi skulle till ebba o mig o hopppa för där var det dubbelt dubbelt så bättre studs , så vi packade o gick till oss , men linnea skulle äta först så hon gick hem till sig o åt.
när vi kom till oss hoppa vi studsmatta då som vi bestämde, o sen ringde det o det var linnea som undrade om vi skulle till henne o hoppa ist men det var ingen idé eftersom ebba o jag fick bara vara till 18:00 då o då var klockan 17:30 för det var sista dagen med mamma i påsk sen skulle vi till pappa så det gick inte.
o då tyckte linnea att hon inte kunde komma till oss för det var ingen idé o det var sant!
så började vi hoppa studsmatta iiiiigen , men när det var en kvart kvar gick vi in o hade datorn.
men sen var ju klockan 18:00 så då skulle lucas hem så då sa vi hejdå o sen gick han , o sen hade jag datorn typ resten av kvällen (a)
det var min dag igår, o idag ska jag till pappa o fira lite sen hos farmor o farfar
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0