awesome days♥

Asso, jag har inte bloggat på en hel vecka ? :'o
Det är för att i måndags,tisdags o onsdags var jag sjuk så jag hade inte så mkt att skriva om.
I fredags(igår) var jag med elias,ebba o linnea det var sjukt roligt, vi hade datorn, ebba o elias jaaaa hade ju skoj ao, o hoppa studsmatta o så (a)
Det var fett rooooligt, asso jag visste inte att elias kunde bakotvolt o typ nästan gå ner i splitt ? :o
Men ja, blev väldigt överraskad ._.
Sen skulle elias gå hem o det var 10 min innan han skulle träna, men jag tror han hann (a)
Sen droooog linnea hem o sen kom fiona o vi åkte till fessssssssssssten (a)
O sen när vi kom hem kolla vi på tv, o åt godis o drack coca cola, o hade sen datorn heeeela/halva  kvällen/natten.
OOOOOJ VET NI ?! 
JAG TAPPA EN TAND, NYSS O USCH VAD MKT BLOOOOD , FÖR ER SOM VILL SE EN BILD FÅR SE EN NU D:
väldigt fin bild jag vet , bläääää tror jag spyr snart :3
men iaf sen idag (lördag) så vaknade vi vid 10 o hade datorn o slappa till typ halv 3, sen fick vi typ panik för vi skulle träffa cissi klockan 3 , så vi fick panik o sprang runt o ba fick typ damp , ao sen gjorde vi oss i ordning o det tog 1 fucking timme :o
o vi åt på 4 min typ ;p
Men iaf då skratta vi typ hela tiden o så :3
Först körde vi twister , sen hoppa vi typ liiiiite studsmatta för cissi typ trodde studmattan skulle döda henne :c
Sen drog vi vill skolan o typ inte gjorde någonting , prata o ja gick runt lite o så men sen skulle typ cissi hem o ja, så vi drog hem o sen skulle fiona heeeem , så då tog jag datorn o nu skriver jag detta ;p
JUSTE, jag har fått viiiiiita converse av alice snälla pappi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hoho, men ja det var mina fantastiska dagar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0