C000000000LASTE T0MTEN!

Hejhej,
idag har jag varit med alice,lucas o syster ebba det började med..
jag vaknade gjorde mig i ordning , sen så skulle jag ebba o pappa panta brukar o slänga tidningar , o då gjorde vi det sen åkte vi hem o då skulle jag vara med lucas o alice , hos alice. Då kom lucas till mig o vi pratade , åt godis o ebba o jag åt mat sen skulle vi åka till alices pappa , o vi hade aldrig varit där förutom ebba då , o det fanns en linbana som var aaaas kulig, o en helt fantastisk o mysig koja o som alla nästan har en studsmatta ;p
när vi kom , så började vi med att testa alla grejer , vi gungade på typ täck lr vad det var gjort av aaas kul , o sen provade vi linbanan o man skrek aaaas mkt i början shit den var as läskig då :o
o sen klättra vi upp i kojan o den var as mysig, (som jag skrev förut men jaja) det fanns el där inne o allt typ som ett rum fast mindre , men man kan sova där o så o det finns en balkong ;p
tyvärr glömde jag kameran så kan tyvärr inte ta några bilder );
men a sen när vi hade provat alla grejer, hoppade vi studsmatta o det var som vanligt alltid lika roligt .
sen gick vi in o hade datorn o tog lite kort med alice kamera , sen gick vi ut igen o hoppa studsmatta.
sen körde vi SKPT i kojan ;p
sen skulle vi hem då åkte vi linbana ner o åkte hem );
vi skjutsade hem lucas, o pappa skjutsade hem oss , sen hoppade ebba o jag studsmatta.
O nu skriver jag detta .
Jag är as pirrig tills imorgon för då är det en viss JAG som fyller år :D
jag längtar som in i bomben ..
hejdå , puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0