Underbar dag o natt o underbara fottttton :)

Hejhej,
igår var jag med lucas,ebba,linnea o elias vi skulle sova över o det började med att vi var klockan halv 5 , då hoppa vi studsmatta o sen skulle vi äta pizzzza , o sen tog vi lite kort på varandra o hoppa studsmatta.
Sen kolla vi på filmer , o hade det mysigt sen la vi oss vid 2, o på morgonen vaknade vi o då berättade linnea om det okända, o sen kolla vi på en film o sen åt vi frukost sen kolla vi på en till film o sen hoppa vi studsmatta.(vi har typ sett 5 filmer)
Sen skulle vi till konstgräset o spela fotboll då gjorde vi det men sen skulle ebba o jag hem o fira lite för vi har ju fyllt år , så då gjode vi det.
Klockan 18:00 skulle de hem så då var vi med linnea , o då hämtade vi grejerna hos lucas sen efter lucas bandyavslutning var vi med han , o vi hoppa studsmatta o gjorde en rökbomb hihi.
Det funkade första gången men inte andra , o sen klockan 21:00 skulle alla hem.
O när jag kom hem åt jag tårta o satte mig vid datorn :)
det var min bästakväääääll o dag !
jag älskar dig lucas.(L)(L)(L)(L)(L)
här kommer det några bilder :d







Linnea har kul med lucas lillasysters låtsasmobil :)



Awwww, han har sytt den i slöjden , ily ♥



Nu kommer det fotbollsbilder ;p









Slut på fotbollsbilder.

Bara för att jag älskar den här bilden, MINIFÖNSTER! :)
Den här dagen o natten måste vi göra om ,
hejdå pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0