Dagen med lucas,linnea o ebba!

Hejhej,
jag skulle ju skriva lite om idag så då börjar jag..
vid 12 möttes jag ,ebba o linnea vid hennes hus typ, o sen gick vi till lucas.
vi började hoppa studsmatta o så, sen gick vi in i kolla på läskiga o roliga videos på datorn :o
det var fett läskigt , jag sprattla till as mkt till en film som typ heter ngt med car , den var AAAAAAAS läskig );
aaaaaa, men sen så bestämde vi att vi skulle göra en sån typ av film , men då kom vi typ ingen vart så vi bestämde att vi skulle filma när vi gjorde trix på studsmattan o det gjorde vi , sen skulle jag o ebba hem o då åkte linnea ocskå med i bilen för ebba o ajg skulle på fest..
a o så hände det inte så mtk mer , imorgon ska jag vara med adiam o ja..

hejdå puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0